Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kiva kun kohta ollaan itse anelemassa EU:lta rahaa
05.05.2015 |
Mahtaa olla avulias ja auttavainen asenne meitä vastassa, kun niin ylpeilemättä ja solidaarisesti suhtauduttiin Kreikan tilanteeseen. Hävettää jo etukäteen niin paljon, että mieluummin kärsisin juustohöylää selässäni ja alentaisin elintasoani kuin olisin hattu kourassa etelä-Euroopan edessä.
Kommentit (2)
Sen takia oiskin parempi itse hoitaane leikkaukset, ettei tarvi tehdä niitä yhtä nolosti kuin Kreikan
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Senpä vuoksi Suomi maksoi kerralla könttäsummana EVM:iin.