Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

palstalääkärit hoi!

Vierailija
11.10.2014 |

Mistä tämä johtuu ? Kun sanotaan, että jos ei ole käynyt viiteen tuntiin vessassa, eikä ole yhtään vessahätä, niin minulla on välillä, että en käy vessa viiteen tuntiin eikä ole yhtään vessahä ja kun jossaan vaiheeessa taas käyn enkä ole välttämättä edes juonut mitään niin virtsa on aika haaleaa eli ei yhtään tummaa. Niin kysymys on eikä haalea tai väritön virtsa tarkoita, että kehossa on paljon nestettä? Niin tämähän on ristiriitaista.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho tekstistä jäi Se, että jos ei ole käynyt viiteen tuntiin vessassa, eikä ole yhtään hätä tarkoittaa, että kehossa liian vähän nestettä.

Vierailija
2/3 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä asia on niin että olet kuolemansairas. Vakava juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa tuotakaan olisi taas osannutt miettiä. Taas noita itsensä tarkkailijoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi