Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vampyyripäiväkirjat & Vampyyrien sukua, selittäkää!

Vierailija
15.09.2014 |

Hei! Katsooko kukaan paraikaa subilta Vampyyrien sukua eli the Originals -spinoff sarjaa? Tai onko joku katsonut jo jenkkien aikataulussa?
Kun tässä sarjassa selitetään, että se ihmissusimuija (Hailey?) voi olla raskaana Klausille, koska Klaus syntyi ihmissutena. (Klausilla on eri isä kuin muilla originalsseilla, äiti uskoton ja klaus on ihmissuden poika. Äidin tehdessä lapsistaan vampyyrejä, klaus tappaa ihmisen → ihmissusigeeni aktivoituu.) Selitettiinkö vampyyripäiväkirjoissa asia noin? Tässä sarjassa myös sanotaan, että klaus on hybridi koska hän mursi taian, jonka hänen äitinsä teki estääkseen klausin olemasta ihmissusi.
Häiritsee!! Käykö näiden sarjojen selitykset yksiin? Apuja!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin näin.

Klaus on ihmissusi-sukua --> äiti muutti hänet vampyyriksi --> tappoi ihmisen --> ihmissusigeeni aktivoitui --> noidat (en nyt muista oliko äiti vai joku muu noita) teki loitsun jolla sitoi ihmissusigeenin, eli Klaus oli pelkkä vampyyri.  --> Klaus mursi loitsun --> ihmissusigeeni vapautui ja siitä tuli hybridi.

Vierailija
2/12 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tiiättekö mistä vois kattoo niinkun ihan ekasta jaksosta alkaen tota.. ku aloin kattoo sarjaa niinkun vasta 5 jaksosta koska katsomo ei anna kattoo muita ku vaan vitosesta eteenpäin..
Vastailkaas nopeesti pliis..
T. Vamppyyri päiväkirjojen SUURI fani

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne menee yksiin varsinkin jos katsoo oikeesti ajatuksella ja keskittyy niin ettei menetä mitään yksityiskohtia koska ne voi olla todella tärkeitä juonen kannalta! :)

Uskomattoman täydellinen sarja ja Elijah! ♥

Kakkostuottarikin on ihan loistava! Tai siis vasta 16:sta jaksoon asti kakkosta on vasta tullut mutta tuskin se siitä huononee! Ukko on pitänyt huolen että jokainen jakso on mulla valmiina katottavana heti kun ilmestyy! ♥

Vampyyrin päiväkirjoista en oikeen välitä mutta tätä rakastan ylikaiken, oon kattonut kaikki tulleet jaksot muutaman kymmenen kertaa jo läpi :) 

Vierailija
4/12 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tietoo koska suomessa tulee ulos kakkoskausi?

Vierailija
5/12 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tietääkö kukaan milloin alkaa 2.tuotantokausi tv:stä?

Vierailija
6/12 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita katsoessa ei ihan oikeasti kannata järkeillä niiden juonia, ne kirjoittajat kirjoittaa mitä vaan juoniin, ei niitä kiinnosta meneekö ne ristiin jne.

PLL on myös tuollainen sarja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko kausi nähty jo <3 nyt toisen kauden alkua odotellessa, vauva ei oo vielä syntynyt, musta tää on parempi kun vampyyri päiväkirjat..

Vierailija
8/12 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, no juuri noinhan se Vampyyripäiväkirjoissakin selitettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka jakso oli mielestäni huono, katsotaanko paraneeko.
Kiitos tiedosta 4! Mulla on sit ilmeisesti mennyt ohi koko juttu. Luulin että siitä tuli hybridi ihan vaan siksi kun se teki itsestääbmn ihmissuden tms. Ap

Vierailija
10/12 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota sarjaa katsoo kuitenkin jo Daniel Gilliesin (Elijah) vuoksi... oih <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 00:21"]

koko kausi nähty jo <3 nyt toisen kauden alkua odotellessa, vauva ei oo vielä syntynyt, musta tää on parempi kun vampyyri päiväkirjat..

[/quote]Onko sinulla jäänyt kauden viimeinen jakso näkemättä? Siinähän se vauva syntyi.

6

Vierailija
12/12 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 00:44"]

Tuota sarjaa katsoo kuitenkin jo Daniel Gilliesin (Elijah) vuoksi... oih <3

[/quote]Joseph Morgankin on suloinen, mutta Elijah on saanut aina sukat pyörimään jaloissa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme