Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikka, jossa ollaan freelancereita ja vaaditaan PayPal-osoite..?

Vierailija
06.09.2014 |

Hmm, onkohan tässä jotain ... kiertoa taustalla?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 22:03"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 22:00"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 21:34"]

UP Heittäkää nyt arvauksia! Uskaltaako tuollaista hakea ihan omalla nimellä?

[/quote]

 

Ilmoita nyt mielummin verottajalle tällaisesta työnantajasta!  Työvoimatoimistoon tai poliisille, ihan mihin vain.  Saavatpahan kaikki lisätietoa. Voit ilmoittaa myös nimettömänä jos sinulla vain on jotain dokumenttia printattuna.

[/quote]Siis ei mulla ole mitään printattuna, mitään työpaikkailmoitusta ei ole missään vaan etsin erästä tiettyä palvelua, ja siellä oli tällainen "Tule joukkoomme" tai muu vastaava sivu jonne voi laittaa avoimen hakemuksen ja sen avoimen hakemuksen lomaketiedoissa oli PayPal-tilinimi pakollinen.

[/quote]

 

Kai nyt jo itsekin ymmärrät kirjoittamasi perusteella, että kyseessä on kyseenalainen yritys ja veronkierto. Hyvä jos sieltä edes mitään palkkaa tulet saamaan.

Ilmoita nyt vain viranomaisille nimettömänä  tämä "nimetön" ja kyseenalainen  yritys, joka ei uskalla toimia omalla nimellään.

Vierailija
2/10 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritys joka  työntekijältään vaatii palkanmaksua varten PayPal-tilin syyllistyy rikokseen. Kyseessä veronkierto,  rahanpesu ja järjestelmällinen rikollisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 22:25"]

Yritys joka  työntekijältään vaatii palkanmaksua varten PayPal-tilin syyllistyy rikokseen. Kyseessä veronkierto,  rahanpesu ja järjestelmällinen rikollisuus.

[/quote]

Ei välttämättä, sellainenkin yritys/yrittäjä joka maksaa palkan PayPal-tilille voi hoitaa verot ym. maksut aivan samaan tapaan kuin muutkin. Miksi se PayPal tekisi automaattisesti jostakin veronkiertäjän ja ammattirikollisen?

Vierailija
4/10 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mikään rehellinen firma maksaisi paypalin kautta?

Vierailija
5/10 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 22:37"]

Miksi mikään rehellinen firma maksaisi paypalin kautta?

[/quote]

Miksi mikään rehellinen firma maksaisi pankkitilille, voisihan sen rahan antaa suoraan käteen ja meillä on Suomessa jopa laki siihen, että halutessaan palkan saa käteis-suorituksena (jos ei ole viime aikoina muutettu).

Jos työnantajalla on oma rahaliikenne PayPalin kautta, on helpompaa ja ennen kaikkea nopeampaa sekä halvempaa maksaa myös palkat PayPaltilille.

Vierailija
6/10 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP Heittäkää nyt arvauksia! Uskaltaako tuollaista hakea ihan omalla nimellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan tästä pari viikkoa sitten iso juttu mm. päivälehdissä ja Hesarissa.

Mies vastaili naisena maksulliselle  s-*-i  -palstalle.

Vedätti miesasiakkaita minkä ehti. Sai puheluista/ nettikeskusteluista  jonkun "palkan" provisioina. Palkka maksettii paypalin kautta, ettei jäisi jälkiä.  Muistaakseni takana oli lahtelainen yritys.

 

Tämä naisena esiintynyt mies/ työntekijä tietenkin irtisanottiin heti kun oli antanaut jutun lehdistölle.

Juttu varmaankin löytyy jos jaksaa googlettaa. Itse en nyt jaksa kaivaa sitä esille.

MUTTA AINA JOS PALKKA MAKSETAA PAYPALIN  tms. kautta niin kyseessä on veronkierto ja rikos.

Myös työntekijä saattaa mitä todennäköisimmin joutua rikosvastuuseen. 

 

Vierailija
8/10 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et todellakaan hae.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 21:34"]

UP Heittäkää nyt arvauksia! Uskaltaako tuollaista hakea ihan omalla nimellä?

[/quote]

 

Ilmoita nyt mielummin verottajalle tällaisesta työnantajasta!  Työvoimatoimistoon tai poliisille, ihan mihin vain.  Saavatpahan kaikki lisätietoa. Voit ilmoittaa myös nimettömänä jos sinulla vain on jotain dokumenttia printattuna.

Vierailija
10/10 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 22:00"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 21:34"]

UP Heittäkää nyt arvauksia! Uskaltaako tuollaista hakea ihan omalla nimellä?

[/quote]

 

Ilmoita nyt mielummin verottajalle tällaisesta työnantajasta!  Työvoimatoimistoon tai poliisille, ihan mihin vain.  Saavatpahan kaikki lisätietoa. Voit ilmoittaa myös nimettömänä jos sinulla vain on jotain dokumenttia printattuna.

[/quote]Siis ei mulla ole mitään printattuna, mitään työpaikkailmoitusta ei ole missään vaan etsin erästä tiettyä palvelua, ja siellä oli tällainen "Tule joukkoomme" tai muu vastaava sivu jonne voi laittaa avoimen hakemuksen ja sen avoimen hakemuksen lomaketiedoissa oli PayPal-tilinimi pakollinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi