Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras baari/klubi Helsingissä!

Vierailija
15.09.2014 |

Meitä olisi joukko 23-24 vuotiaita naisihmisiä tulossa Helsinkiin viettämään bileiltaa, mutta viime käynnistä on sen verran aikaa että baariskene on ehtinyt myllääntyä pariinkiin kertaan. Ihan pihalla siis ollaan.

Mitä paikkaa suosittelisitte? Toiveena olisi tanssittavaa musiikkia, kohtuulliset hinnat ja ei liikaa 18-v pissiksiä!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavastia?

Vierailija
2/17 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä parasta, mut voin kertoo mihin EI ainkaan kande mennä: Lady Moon ja Millionare's club. Hirveitä tahmalattiaräkälöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos munaa haluatte, niin ladymoon

Vierailija
4/17 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apollo(kallis sisäänpääsy ja juomat) on kallis ja yliarvostettu paikka ja samoin Kalle. Ladymoon on paras.

Vierailija
5/17 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarikärpänen, Circus, On The Rocks, Namu...

 

http://www.visithelsinki.fi/majoitu-ja-nauti/syo/yokerhot-helsingissa

Vierailija
6/17 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuudes linja, Kaiku, Siltanen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Namu, Kaiku

Vierailija
8/17 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villi Wäinö on mukava aloittelu paikka!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pukeudutte? Namu on hyvä, jos tykkää siististä. Sinne ei kannata leggareissa ja tunikoissa mennä.

Vierailija
10/17 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 19:13"]

Miten pukeudutte? Namu on hyvä, jos tykkää siististä. Sinne ei kannata leggareissa ja tunikoissa mennä.

[/quote]

 

Eikä lompakko tyhjänä. Kallis pintaliitopaikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 18:34"]

Baarikärpänen, Circus, On The Rocks, Namu...

 

http://www.visithelsinki.fi/majoitu-ja-nauti/syo/yokerhot-helsingissa

[/quote]

Joo ehkä ei BK :DDDD mutta Namu kylläkin voi olla.

Vierailija
12/17 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 00:05"]

Meitä olisi joukko 23-24 vuotiaita naisihmisiä tulossa Helsinkiin viettämään bileiltaa, mutta viime käynnistä on sen verran aikaa että baariskene on ehtinyt myllääntyä pariinkiin kertaan. Ihan pihalla siis ollaan.

Mitä paikkaa suosittelisitte? Toiveena olisi tanssittavaa musiikkia, kohtuulliset hinnat ja ei liikaa 18-v pissiksiä!

[/quote]

Voinko tulla mukaan bilettämään ja illan päätteksi mennään panemaan? 

19v komistus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 00:28"][quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 19:13"]

Miten pukeudutte? Namu on hyvä, jos tykkää siististä. Sinne ei kannata leggareissa ja tunikoissa mennä.

[/quote]

 

Eikä lompakko tyhjänä. Kallis pintaliitopaikka.
[/quote]

Namu on nykyään täynnä 18 v teinejä legginseissa örveltämässä. Meno on aivan järkyttävää.. Ei todellakaan ole mikään pintaliitopaikka jota se oli ennen. Kaikki teinit ovat siirtyneet Tivolista Namuun ja vanhempi väki sekä "pintaliitäjät" ovat vaihtaneet ajat sitten pois Namusta.

Vierailija
14/17 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

23-24-vuotiaat "bilettävät naisihmiset" eivät kuule ole kovin kaukana 18-v pissiksistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

milliklubi! mennään milliiiiiin

Vierailija
16/17 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adams, Apollo, Teatteri, We got beef! :) Nämä nyt ainakin..

Vierailija
17/17 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 01:05"]23-24-vuotiaat "bilettävät naisihmiset" eivät kuule ole kovin kaukana 18-v pissiksistä.
[/quote]

Eivät varmasti oo, mut ainaki meijän koulun -96 (ne jotka ovat ehtineet täyttää 18) ja -95 syntyneet tytöt sekä pojat käyvät viikonloppuisin Namussa :)