Lue keskustelun säännöt.
Nimeksi Minessa??
13.09.2014 |
Kaverin kaverit saivat tytön ja hänestä tuli Minessa.
Mitä mieltä? Minusta hieman outo kun koskaan ennen en ole kuullut.
Kommentit (8)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Todella NOLO! "Kaverin kaverit saivat tytön"=Olen itse miettinyt.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mun mielestä aika hauska, siis oikeesti kiva. Helppo sanoa, kuulostaa " tavalliselle" ja kuitenkin on hyvällä tavalla erikoinen.
En muuten ole itse miettinyt tuota nimeä vaan kaverini sitä päivitteli kuinka ruma tuo nimi hänestäkin on. :)
Voisin nimettömänä myöntää todellakin jos sitä omalle lapselle miettisin,enkä kyllä raskaanakaan ole. :)
Ap
Rinessa
Somessa