Lue keskustelun säännöt.
Miksi ihmiset kysyy niin suoraan raha-asioista?
20.09.2014 |
Onko teiltä udeltu suoraan paljon asumisenne maksaa / mitä kotinne on maksanut ja miten teillä on varaa? Meillä ei ole mikään kerrostalokämppää kummempi koti, mutta olemme nuoria (itse en ole edes ehtinyt työelämään vielä) ja aina saa vastailla kiusallisiin kysymyksiin millä maksatte tämän... pitäisikö siinä sitten romaania vääntää 'kas kun kävi niin onnekkaasti että mieheni isä kuoli, ja sitten sen kaikki sukulaiset...'
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla