Ostin juuri viidet leggarit pojalle. Kysyttävää?
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 15:52"]
Pieni ero onko poika 3kk vai 23v...
[/quote]
Niin on :). Lähempänä kolmea kuin kahtakymmentäkolmea.
ap
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 16:06"]
Mitä makso? Onko hienot?
[/quote]
Maksoivat yhteensä alle 40 euroa, sillä Lindexillä sai 40 euron ostoksesta kympin alennusta :). Hienot ovat!
Jos hän niistä pitää niin mikäs siinä.
Tarkoitat pitkiä kalsareita. Hyvä, kohta tulee talvi!
Pieni ero onko poika 3kk vai 23v...
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 15:40"]Jos hän niistä pitää niin mikäs siinä.
[/quote]
Kyllä pitää!
Ap
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 15:40"]Tarkoitat pitkiä kalsareita. Hyvä, kohta tulee talvi!
[/quote]
Niin, aattelin että voi käyttää myös kalsareina.
Ap
Ostit joko pitkiä kalsareita tai megginsejä, ainakin toivottavasti.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 15:51"]
Ne on meggingsit.
[/quote]
Mitkä?
ap