Sara Sieppi oli aika tuhdissa kunnossa BB-extrassa.
Kommentit (15)
Mutta on hän vaan ihan todella kaunis nainen silti.
Onko totta että tv tuo 5kg lisää? Näin sanottiin ennen, mutta olen ajatellut, ettei enää nykytekniikoilla tule tämmöistä vääristymää. Miten on?
Aivan liikaa käyttää meikkiä varsinkin silmissä nykyään :( Kun näytettiin niitä vanhoja pätkiä niin huomasi sen kauneuden kun kevyemmällä meikillä oli.
Kuvitelkaa että sieppi on vain vähän yli 20 vuotias. Se on tyypillinen pikkuaikuinen ja jos vertaan omiin tyttöihini niin se vois olla niiden äiti.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 20:17"]
Onko totta että tv tuo 5kg lisää? Näin sanottiin ennen, mutta olen ajatellut, ettei enää nykytekniikoilla tule tämmöistä vääristymää. Miten on?
[/quote]
on se totta. Ei varsinaisesti liity tekniikkaan..tai no, ihminen on kolmeulotteinen, telkkarin kuva ei. Tämä aiheuttaa illuusion siitä, että ihminen ruudussa olisi leveämpi kuin onkaan,
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 20:10"]
Mitä sitten?
[/quote]
Ei mitään, totesin vaan. ap
Miksei tätä ketjua ole poistettu? Vastaava Diandrasta poistettiin.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 20:51"]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 20:17"]
Onko totta että tv tuo 5kg lisää? Näin sanottiin ennen, mutta olen ajatellut, ettei enää nykytekniikoilla tule tämmöistä vääristymää. Miten on?
Ei ole. Kyllä Sauli on ihan yhtä hoikka/tuhti telkussa kun livenä. Olen hänen osa-aikanaapuri:). Vai onks kyse vaan naisista? Ja Sara on tosiaan vähän pulskistunut.
[/quote]
on se totta. Ei varsinaisesti liity tekniikkaan..tai no, ihminen on kolmeulotteinen, telkkarin kuva ei. Tämä aiheuttaa illuusion siitä, että ihminen ruudussa olisi leveämpi kuin onkaan,
[/quote]
Voi hyvänen aika, onpas herkkää tämä pullukkakeskustelu... Tällä areenalla voi kyllä aikas paljon paheksua vaikka mitä, mutta kilot, ne on kai aueriakin karmeempaa...
vauts,,, kattosin vaikka aamuuunnnn
Sara on jotenkin estoisen ja ahdistuneen oloinen. Synkkä ja tylsä nainen.
Sara oli tosi iloinen ja ihan terveen ja urheilullisen näköinen bb-extrassa
Mitä sitten?