Minkä näistä ottaisit riesaksesi, jos olisi pakko:
-Kihomadot
-Täit
-Lude
-Lapamato
-Syyhy
-Satiaiset
Perustele vielä miksi?
Kommentit (8)
No en yhtään mitään. Mulla on sellainen iho-ongelma joka mielestäni voittaa noi kaikki siinä mielessä ettei tämä kertahoidolla lähde, jos ollenkaan saan enää rauhoittumaan. On niin pää kuin perse ruvella aina. Siinä on syyhyä riittämiin.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:38"]
Lapamato = laihtuu
[/quote]
Jep. Surullista, mutta itse valitsisin samoin.
Täit. Mielestäni ovat noista vähiten ällöttäviä ja saa helposti täishampoolla häädettyä.
täit, muutenkin yleensä tulee pidettyä kaljua mikä käsittääkseni auttaa aika paljon noiden kanssa :D
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:38"]Lapamato = laihtuu
[/quote]
<3
Lapamato = laihtuu