Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä näistä ottaisit riesaksesi, jos olisi pakko:

Vierailija
12.07.2014 |

-Kihomadot

-Täit

-Lude

-Lapamato

-Syyhy

-Satiaiset

 

Perustele vielä miksi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapamato = laihtuu

Vierailija
2/8 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en yhtään mitään. Mulla on sellainen iho-ongelma joka mielestäni voittaa noi kaikki siinä mielessä ettei tämä kertahoidolla lähde, jos ollenkaan saan enää rauhoittumaan. On niin pää kuin perse ruvella aina. Siinä on syyhyä riittämiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:38"]

Lapamato = laihtuu

[/quote]

Jep. Surullista, mutta itse valitsisin samoin.

Vierailija
4/8 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täit. Mielestäni ovat noista vähiten ällöttäviä ja saa helposti täishampoolla häädettyä.

Vierailija
5/8 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

täit, muutenkin yleensä tulee pidettyä kaljua mikä käsittääkseni auttaa aika paljon noiden kanssa :D

 

Vierailija
6/8 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:38"]Lapamato = laihtuu

[/quote]

<3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romanit naapuriin.

Vierailija
8/8 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satiaiset, helppo hoitaa pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä