Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piristääkö mikään muu kuin kofeiini?

Vierailija
19.08.2014 |

Tuli mieleen tässä kun niin maan perkeleesti tuppaa väsyttämään... johtuu siis aivan puhtaasti rasituksesta ja osittain unenpuutteesta. Ei ole kuitenkaan aikaa nukkua tarpeeksi.

Piristääkö mikään muu kuin kofeiini? Juon kahvia aamulla mutta illalla en enää viitsisi kun sitten en saa nukuttua sitä vähääkään, eikä mahakaan oikein kestä.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pittää varmaan tuota amfetamiinia kokeilla kun väsyttää niin tuhottomasti! D-vitamiinia napsin purkista säännöllisesti, tämä väsymys on nytten tilapäistä ja johtuu raskaasta työstä ja siitä kun ei ehdi nukkua viikolla tarpeeksi. Jatkuu enää onneksi vain pari viikkoa! Mutta kun pitäs tässä saada kaikkea muutakin tehtyä ettei menis päivät ihan hukkaan...

Ainakin tuota ginsengiä voisin sitten testailla, en ollut aiemmin kuullukaan :) AP

Vierailija
2/26 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maca?

mulle on suositeltu magnesiumglysinaattia ja tauriinia yöunen parantamiseksi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittävä vedenjuonti.

Vierailija
4/26 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 20:08"]Energiajuomat toimii mulla.

[/quote]

Kysymys oli muu kuin kofeiini.. :D Kyllä ne energiajuomat taitaa ihan sitä sisältää...

[/quote]

On niissä kyllä muutakin. Muistaakseni tauriini nimistä ainetta. Kaikki eivät tykkää kahvin mausta, siksi energiajuomat ovat hyvä piriste tarvittaessa.

[/quote]

On, mutta on myös kofeiinia. Ja ap nimenomaan halusi kofeiinittoman ratkaisun.

Vierailija
5/26 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ginseng piristää. C-vitamiini myös. Matéssa (yerba) on kofeiinia, mutta ei käy vatsan päälle.

Vierailija
6/26 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se amfetamiini on sulle ainoo ratkasu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/26 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukas kahvi (ei mikään juhlamokka), guarana, gingseng ja raakakaakao toimii mulla.

Amfetamiini oli mielestäni myös ihan hyvä vinkki.

Vierailija
8/26 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin joo mutta noi kyllä pärisee ja piristää vielä pidempään kuin kofeiini, että ei ehkä sitten kannata illalla ottaa jos nukkuakin haluaa.

 

t. 22

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/26 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sellainen hienovaraisempi piristys ja energiaboosti tulee kun ottaa semi-ison annoksen (esim. 5g spirulinaa ja 5g chlorellaa, jauhetta 1rkl=5g). Ne antaa energiaa mutta ei ole estänyt minua ainakaan nukkumasta.

Ja sen lisäkis tietty joidenkin juttujen välttäminen, esim. sokeri ja vehnä.

Myöskin jos juot aamukahvin, niin iltapäivällä ja illalla väsyttää enemmän vaan, kun kofeiini laskee. Eli kannattaa miettiä ylipäätään, kannattaisitko kokeilla selviytyä päivästä kokonaan ilman stimulantteja.

 

Vierailija
10/26 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

D-vitamiini on eritäin tärkeä, varsinkin puutos väsyttää/masentaa. M40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/26 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amfetamiini

Vierailija
12/26 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 20:05"]

Amfetamiini

[/quote]

olin juuri tulossa vastaamaan saman

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/26 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 20:05"]

Amfetamiini

[/quote]

Voiko jäädä koukkuun???

No joo vitsi vitsinä... Mutta oisko kellään mitään hyviä vinkkejä? AP

Vierailija
14/26 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Energiajuomat toimii mulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/26 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta, uni ja terveellinen ruoka.

Vierailija
16/26 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo teetä alkuillasta? Sellaista missä on vain vähän kofeiinia. Ota aamulla vitamiinitabletti. Sitrushedelmät voisi muuten iltapäivällä syötynä virkistää?

Nuku kunnon yöunet. Tai pienet päiväunet?

Vierailija
17/26 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 20:08"]Energiajuomat toimii mulla.

[/quote]

Kysymys oli muu kuin kofeiini.. :D Kyllä ne energiajuomat taitaa ihan sitä sisältää...

Vierailija
18/26 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

 

No ihan käsikauppatavarasta voisi mainita gingsengin, c-vitamiinin ja ihan tavallisen veden, sekä kevyen liikunnan raittiissa ilmassa.

 

ja oikeasti väsymys hidastaa sua niin paljon, että yhtä hyvin sulla olis varaa nukkuakin.

Vierailija
19/26 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aivot ovat kroonisen rasituksen vuoksi menneet epäkuntoon niin ainakin itse olen huomannut että mikään ei enää auta. Eli jotain aineita on vain liian vähän / ei ollenkaan aivoissa, ja se aiheuttaa samanlaisen olon kuin olisi jatkuva aivotärähdys. Väsyttää ja pää on raskas, ajatukset eivät kulje kuin pintapuolisesti ja elämänhalu on mennyt. Kahvi ei auta. Mikään ei enää auta. Ei saisi koskaan päästää tilannetta siihen.

Vierailija
20/26 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 20:08"]Energiajuomat toimii mulla.

[/quote]

Kysymys oli muu kuin kofeiini.. :D Kyllä ne energiajuomat taitaa ihan sitä sisältää...

[/quote]

On niissä kyllä muutakin. Muistaakseni tauriini nimistä ainetta. Kaikki eivät tykkää kahvin mausta, siksi energiajuomat ovat hyvä piriste tarvittaessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme