Mun kroppa on pelkkää löllöä taikinaa :(
Luulin, että näkyy jo tuloksia jumpasta, mutta ihan taikina kasa mä edelleen olenkin, kun kuviani katsoin. :( Ryhtikin ihan kamala ja jalat vinksottaa miten sattuu.
Tulisi jo talvi, että sais laittaa paksut vaatteet päälle.
Kommentit (11)
Sama täällä. Tosin en ole jumppaa aloittanutkaan.
Jaksa vain tsempata, kyllä sitä tulosta vähitellen tulee!
Sama ongelma paitsi että olen niin laiska ja saamaton etten jaksa edes harrastaa liikyntaa :(
Niin munkin. 3-4 kk rankkaa liikuntaa eikä näy missään. Toisaalta mä voisin olla paljon lihavampi, jos en liikkuisi usein.
Ryhtiin olen systemaattisesti kiinnittänyt huomiota ja se näkyy.
Ei ap luovuteta: ensi kesänä ollaan timmissä kunnossa. =)
Mä oon käynyt toista vuotta säännöllisesti erilaisissa ryhmäliikunta jumpissa, steppiä, pumppia, spinningiä... Ja säännöllisellä liikunna tarkoitan noin 3krt/viikko. Mutta ei paljon näkynyt muutosta, paitsi omassa jaksamisessa. Toki sekin hyvä.
Nyt aloin tarkistella myös omaa ruokavaliota ja kas kas, mukavasti pudonnut melkein 5kg ja se näkyy kropassa :)
Suosittelen tarkistamaan ruokavaliota, harva pelkällä liikunnalla laihtuu. Ja usein liikunnan jälkeen tulee syötyä enemmän.
Tsemppiä ap!
Se mitä laittaa suuhunsa, on aiken a ja o. Zemppiä laiskurit! Nimim. 9kg 6kk:ssa turvonnut.
Ps. Arvatkaapa kuinka vituttaa. Timmi ämmä alkoi kesän tullen tissuttelemaan ja syömään paskaa. Nyt se loppui. Luulis kilojen lähtevän kun palaa entiseen.
Ruoasta se on kiinni eniten. Jumpat kyllä hyvänä apuna.
Mun ei ole tarkoitus laihtua vaan saada tätä löllöä kiinteytettyä eli tarkoittaako se sitten sitä, että lihasta saada löysän tilalle...
Oli vaan niin masentavaa katsella kuvia, että nyt tekisi mieli lyödä hanskat tiskiin.
Tsemppiä teille muillekin.
ap.
Älä ap luovuta. Mä kärsin nyt ihan samasta!!
Nro 7.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:58"]
Mun ei ole tarkoitus laihtua vaan saada tätä löllöä kiinteytettyä eli tarkoittaako se sitten sitä, että lihasta saada löysän tilalle...
Oli vaan niin masentavaa katsella kuvia, että nyt tekisi mieli lyödä hanskat tiskiin.
Tsemppiä teille muillekin.
ap.
[/quote]
No ruoka on silloinkin pääasia.
Huippumalli haussa-ohjelmassa jonakin vuonna voitti tyttö, joka oli aivan löllö. Sai siitä tuomareilta kommenttejakin. Housun vyötäröstä pursusi löysät läskin. Tyttö oli ennen kisaa laihduttanut huomattavasti, siitä kai löllyt. Mutta oli kaunis ja taitava malli.
Juo enemmän vettä, syö enemmän kasviksia.