Ketkä ovat parhaita kavereitasi?
Ovatko he kenties lapsuudenkavereita, työkavereitä, mammakavereita?
Kommentit (10)
Ei ole mitään kavereita minulla, ei ole lapsenakaan ollut (olin kiusattu). Vaan eipä tuo haittaa, onneksi olen itsekseni viihtyvä erakkoluonne.
Mulla kanssa ex-poikakaveri, baarissa tapaama tyttö ja mun fuckbuddy
Exä, harrastuksen parista tapaamani bestikseni ja 2 lapsuuden ystävää. Sitten lukuisa joukko ihmisiä elämän matkan eri vaiheilta. Paljon olen saanut uusia hyviä kavereita vielä näin keski-ikäisenäkin. Olen onnekas!
Oma mies. Muita ei sitten olekaan, valitettavasti :(
Muutama lapsuus/koulukaveri, opiskeluajoilta, työkaveri, miehen kautta. Nämä siis ystäviä. Plus vastaavia teitä kavereita.
Me, myself and I.
(ei ole kavereita)
Oma mies, 1 ystävä lukiosta sekä 1 ystävä opiskelujen aikaisesta kesätyöpaikasta.
Äiti. (Miehelleni voin puhua kaikesta, mutta)
Exä, exän sisko, lapsuuden kaveri ajalta kun kävin tutustumassa kouluun.