Lue keskustelun säännöt.
wasabilohi
11.09.2014 |
Kuinka kauan lohen pitää marinoitua/kypsyä tai mitä se tekeekään siinä soosissa? Ehtiikö valmistaa samalle illalle vai pitääkö etukäteen valmistaa?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla