Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko normaalia, että kissa juo n. 2dl vuorokaudessa?

Vierailija
11.09.2014 |

Yleensä kissat juo tosi vähän vettä. Meidän mirri juo tosiaan n.2dl päivässä. Joskus jopa enemmän. Saa päivittäin vielä n. Puoli desiä kissanmaitoa. Syö joko raakaa lihaa tai eläinkaupan purkkiruokia. Raksuja on n. Puoli desiä aina yöpalaksi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipomista että liikuttelee jalkoja? Okei, kiitti. 6.

Vierailija
2/7 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todella tiedä. Enkä vieläkään tiedä mitä se kissan leipominen on, kertokaa nyt että voin mennä nukkumaan, enhän mä nyt saa unta kun mietin miten kissa leipoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 00:28"]

En todella tiedä. Enkä vieläkään tiedä mitä se kissan leipominen on, kertokaa nyt että voin mennä nukkumaan, enhän mä nyt saa unta kun mietin miten kissa leipoo.

[/quote]

Vierailija
4/7 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

on normaalia. Kissa tarvitsee vettä yleensä n. puolia desiä per painokilo vuorokaudessa.

 

Yhtäkkiä rajusti lisääntynyt juominen voi kieliä diabeteksestä tai munuaisongelmista,

Vierailija
5/7 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä näen tuskin koskaan meidän kissan juovan. liikkuu ulkona, joten en tiedä juoko siellä jostain.

Vierailija
6/7 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä näen tuskin koskaan meidän kissan juovan. liikkuu ulkona, joten en tiedä juoko siellä jostain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirri on juonut noita määriä ihan pennusta saakka. Ehkä vähän vähemmän ihan pentuna. Meillä on ollut ennenkin kissoja ja kukaan ei kyllä noin paljoa ole juonut. Yleensä vesikuppiin ei oltu edes koskettu. Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi