onko normaalia, että kissa juo n. 2dl vuorokaudessa?
Yleensä kissat juo tosi vähän vettä. Meidän mirri juo tosiaan n.2dl päivässä. Joskus jopa enemmän. Saa päivittäin vielä n. Puoli desiä kissanmaitoa. Syö joko raakaa lihaa tai eläinkaupan purkkiruokia. Raksuja on n. Puoli desiä aina yöpalaksi.
Kommentit (7)
En todella tiedä. Enkä vieläkään tiedä mitä se kissan leipominen on, kertokaa nyt että voin mennä nukkumaan, enhän mä nyt saa unta kun mietin miten kissa leipoo.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 00:28"]
En todella tiedä. Enkä vieläkään tiedä mitä se kissan leipominen on, kertokaa nyt että voin mennä nukkumaan, enhän mä nyt saa unta kun mietin miten kissa leipoo.
[/quote]
on normaalia. Kissa tarvitsee vettä yleensä n. puolia desiä per painokilo vuorokaudessa.
Yhtäkkiä rajusti lisääntynyt juominen voi kieliä diabeteksestä tai munuaisongelmista,
minä näen tuskin koskaan meidän kissan juovan. liikkuu ulkona, joten en tiedä juoko siellä jostain.
minä näen tuskin koskaan meidän kissan juovan. liikkuu ulkona, joten en tiedä juoko siellä jostain.
Mirri on juonut noita määriä ihan pennusta saakka. Ehkä vähän vähemmän ihan pentuna. Meillä on ollut ennenkin kissoja ja kukaan ei kyllä noin paljoa ole juonut. Yleensä vesikuppiin ei oltu edes koskettu. Ap.
Leipomista että liikuttelee jalkoja? Okei, kiitti. 6.