Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tietokoneista tietävät.... apuva

Vierailija
02.01.2007 |

tai ohjelmista...? latasin sen painonvartijat cd-rom jutun mut en saa sitä auki kun vaatii jonku tietyn ohjelman sen näyttämiseen. sama juttu monien sähköpostien kanssa en saa niitä tiedostoja auki... mikä mun siis pitää ladata koneelle että saan kaikki näkyviin??

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

todennäköisesti. mutta virheilmoituksessa lukee sen ohjelman nimi, jota kaivataan.

Vierailija
2/4 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nääs emulaattoreita on joka lähtöön.

Mutta tosiaan, virheilmoituksessa kerrotaan se puuttuva proggis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap mutta kaikki eivät tietenkään ole tietokoneihmisiä. Sinullakin on varmaan joku aihepiiri josta et tiedä juuri mitään.

Vierailija
4/4 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap mutta kaikki eivät tietenkään ole tietokoneihmisiä. Sinullakin on varmaan joku aihepiiri josta et tiedä juuri mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi