Lue keskustelun säännöt.
tietokoneista tietävät.... apuva
02.01.2007 |
tai ohjelmista...? latasin sen painonvartijat cd-rom jutun mut en saa sitä auki kun vaatii jonku tietyn ohjelman sen näyttämiseen. sama juttu monien sähköpostien kanssa en saa niitä tiedostoja auki... mikä mun siis pitää ladata koneelle että saan kaikki näkyviin??
Kommentit (4)
nääs emulaattoreita on joka lähtöön.
Mutta tosiaan, virheilmoituksessa kerrotaan se puuttuva proggis
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En ole ap mutta kaikki eivät tietenkään ole tietokoneihmisiä. Sinullakin on varmaan joku aihepiiri josta et tiedä juuri mitään.
En ole ap mutta kaikki eivät tietenkään ole tietokoneihmisiä. Sinullakin on varmaan joku aihepiiri josta et tiedä juuri mitään.
todennäköisesti. mutta virheilmoituksessa lukee sen ohjelman nimi, jota kaivataan.