Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä perheillä rahaa lähteä hiihtolomille laskettelukeskuksiin? Hirveitä hintoja...

Vierailija
08.01.2007 |

pyysin syötteeltä tarjousta ( 5hlöä) perhepaketista 2vrk hotellissa, tarjous oli ilman lasketteluvälineitä, nekin joudumme kaikille vuokraamaan ;/

Hinta 121/vrk eli tuo kertaa 2 ja varusteet päälle, jos ajattelis että yhden päivän laskis, eli hinta ilman ruokia 400e

=oO

Ei riitä rahat, ei ;(



Ihmettelen vain että mistä ihmeestä teillä muilla riittää rahaa, säästättekö kesästä asti vai?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tosin emme koskaan mene hotelliin, vaan mökkiin. Ruokamenoissa säästää. Ja kaikilla on tietty omat välineet. Hissiliput kyllä maksavat.

Vierailija
2/8 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me sentään saadaan majoittua ilmaiseksi appivanhempien asuntovaunuun ja voidaan siellä kokkailla itse, mutta nuo hissiliput ja vehkeetkin maksavat niin paljon, ettei siellä monta päivää raski lomailla! Sitä oikeasti ihmettelen, kenellä on varaa viikon verran asua hotellissa ja syödä ravintolaruokaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennään Helsingistä Kittilään yöjunalla, auto mukana. Laskettelemassa käy kaksi isompa lasta, pienten kanssa eletään lähinnä murtomaaelämää, mutta ompahan lunta! Totta kai kaikki maksaa, maksaahan se kotonakin, tai jos lähtee ulkomaille. Mutta saahan se loma maksaakin!

Vierailija
4/8 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hullua ottaa, ellei ole joku aivan mieletön juttu tiedossa.

Vierailija
5/8 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole kiinnostuneita bilettämisestä, vaan hiihtäminen ja laskettelu on ykkösenä.

Vierailija
6/8 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


mennään Helsingistä Kittilään yöjunalla, auto mukana. Laskettelemassa käy kaksi isompa lasta, pienten kanssa eletään lähinnä murtomaaelämää, mutta ompahan lunta! Totta kai kaikki maksaa, maksaahan se kotonakin, tai jos lähtee ulkomaille. Mutta saahan se loma maksaakin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme keskituloisia, mutta emme juurikaan matkustele. Ei vain ole varaa asuntolainan lyhennyksen jälkeen. Toisaalta, me satsataan arkeen. Ei juurikaan pihistellä ruuista, vaatteista tms. saatamme myös kotikaupungissamme käydä ulkona syömässä, tapahtumissa jne... eli toisaalta osittain valintakysymys. Matkustellaan sitten joskus, jos on rahaa tehdä se ilman, että täytyy luopua perusarjessa jostakin.

Vierailija
8/8 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko osa näitä, jotka elävät yli varojensa ja ottavat kaikenmaailman osamaksuja ja kulutusluottoja asuntolainansa lisäksi ja sitten itkevät kun talous jossain vaiheessa romahtaa. Kun kaikki kiva pitää saada nyt heti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi