Lue keskustelun säännöt.
aloitan nyt jumpan...tarkoitus lopettaa klo 14
Kommentit (7)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
nyt jumpattu 1,5h..pieni tauko...klo 14 lopetan
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei tää on taas tää kahvakuulasekoilija! :D
Eikö sulla oo muuta tekemistä? Miksi teet noin pitkän treenin, eikö tehokas tunti olisi parempi?