Lue keskustelun säännöt.
Miten teidän 4lk on mennyt Makeko-testi?
Kommentit (2)
Mitäs nämä on? jotain standardoiduja testejä? eikös suomen koulutusjärjestelmää vasta kehuttu, että tällaisia ei meillä ole ja sitten joku älypää haluaa amerikan malliin viedä meidän koulut. Facepalm.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
en nähnyt sitä, saimme tietää vain pisteet. Jäi yhden pisteen päähän maksimista.