Lue keskustelun säännöt.
ostin lapsille sukset...
02.01.2007 |
jouluna lahjaksi...
mutta lunta ei vaan ikinä saada tänne helsinkiin...
Se siitä sit...sukset varastoon...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
" Hiihdän kouluun kesät talvet"
Eipä niillä suksilla tänä vuonna tosiaan paljoa tee, mut kyl se siitä, kyllä se talvi tulee vielä!!!