Lue keskustelun säännöt.
Oletko maistanut kookospähkinää?
Kommentit (5)
pähkinä on hyvää, mehusta en niin välitä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen. Ostetaan aina välillä kookos ja mun 11-vuotias tyttö rikkoo sen. Kookoksen hedelmä on hyvää, mutta mehu ei.
Ostin tänään ekaa kertaa 8 vuotiaani yllyttämänä ja ihan erillaista oli kun kuvittelin. Mehu oli minusta suolaista ja malto maistui pähkinäiselle (maapähkinä). ap.
Olen maistanut. Aivan mautonta.