Lue keskustelun säännöt.
oletteko katsoneet Tanssin superäitejä?
Kommentit (2)
Mäkin katson. Äidit ovat kyllä ihan sekoja, samoin Abby. Mutta tytöt tosi taitavia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänMäkin katson. Äidit ovat kyllä ihan sekoja, samoin Abby. Mutta tytöt tosi taitavia.
umpihulluja. olisivat edes lasten aikana tappelematta.