Hoitoalalta hakemaan keikkahommia ilman koulutusta?
Minulla ei ole hoitoalan koulutusta, mutta olen tehnyt jonkin verran sijaisuuksia vanhusten talossa. Nyt olen työttömänä/opiskelijana. Olisiko ihan tyhmää hakea hoitoapulaisen hommia vanhainkodeista? Nauretaanko minut ulos?
Aiemmin olen päässyt töihin suhteilla, kun ei tekijöitä ole ollut.
Mieluusti lähtisin opiskelemaan hoitoalaa, muttei varmaan ole varaa :(
Kommentit (5)
Mutta sairaala-apulaiseksi tai laitoshuoltajaksi (siivous, ruokahuolto, joskus syöttämistä) kyllä pääsee :) Ja on kivaa hommaa, tein sitä, ennekuin lähin opiskelemaan hoitoalaa.
Miten olisi hyvä lähestyä ko. paikkoja? Soittamalla vai ihan perustyöhakemuksella kirjeitse?
T:Ap
Pulaa kun on henkilökunnasta- niin käsipareja tarvitaan juuri vanhustenhuollossa- terve maalaisjärki ja tunnollisuutta tarvitaan
Eli soita ja kerro itsestäsi ja sovi tapaaminen - tapaamiseen sitten työtodistukset mukaan - ja mikä tärkeää : älä myöhästy haastattelusta!
saivat.