Mun Idols-suosikki on tällä hetkellä se tyttö joka lauloi Nordmania.
Kommentit (15)
Oli hilpeä ja persoonallinen mukavalla tavalla, vaikka jännittikin niin oli luontevan reipas.
Toivottavasti vain ei seuraavalla kerralla kaikki halua erottua massasta samalla tavalla. ;) Sekin henkselimies oli ihan järkyttävä...
Ei kyllä tytöllä ollut tarpeeksi munaa/asennetta biisiin, olin todella yllättynyt jatkoonpääsystä.
noin 5 vuotta sitten, opettanut hänelle mm. kitaransoittoa :)
ja sehän sanoikin,et toivottavasti teil ei oo mitään traumoja pakkoruotsista,eli teki selväksi jo siin alussa ettei se lausuminen oo " pakkoruotsia" kummempaa,mut laulo hyvin :)
ketkä kaikki noista 16-vuotiaista ovat TYK:stä eli Tampereen yhteiskoulun lukiosta? Ainakin Anette on, ilmeisesti se pornorallin laulaja, onkohan Nordmaninkin laulanut? ite olen tykin kasvatti joten olishan se kiva tietää.
ihan hyvin se tyttö lauloi, siis nuotilleen (tosin kovasti vaan sitä ap esittäjä nordmannia matkien, missä oma tulkinta), mutta ei se mikään suomenruotsalainen ollut, sen huomasi jo ääntämyksestä ja sanoista, sehän lauloi ihan siansaksaa
Vierailija:
Mulla meni tän pvän jakso ohi...
Kyllä vaan erottaa suomenruotsalaisen suomalaisesta tallaajasta. Kaunis, huoliteltu, hyväkäytöksinen, kohtelias...
Suomenruotsalainen lauloi täysin ilman tekniikkaa. Vaatisi paljon treenaamista jottei laulaisi ääntään puhki ja jotta ylipäätään pystyisi laulamaan vähänkään vaativampia biisejä.
Tällä kertaa kukaan ei vielä ole jäänyt mieleeni huippuhyvänä.
Oliko se oikeasti suomenruotsalainen? Siis se ääntämyshän oli AIVAN HIRVEÄ, vaikka tyttö oli kyllä tosi kaunis ja ääni oli ihana.