Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun Idols-suosikki on tällä hetkellä se tyttö joka lauloi Nordmania.

Vierailija
07.01.2007 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se oikeasti suomenruotsalainen? Siis se ääntämyshän oli AIVAN HIRVEÄ, vaikka tyttö oli kyllä tosi kaunis ja ääni oli ihana.

Vierailija
2/15 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hilpeä ja persoonallinen mukavalla tavalla, vaikka jännittikin niin oli luontevan reipas.



Toivottavasti vain ei seuraavalla kerralla kaikki halua erottua massasta samalla tavalla. ;) Sekin henkselimies oli ihan järkyttävä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä tytöllä ollut tarpeeksi munaa/asennetta biisiin, olin todella yllättynyt jatkoonpääsystä.

Vierailija
4/15 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi suloinen tyttö.

Vierailija
5/15 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylmät väreet kulki.

Vierailija
6/15 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 5 vuotta sitten, opettanut hänelle mm. kitaransoittoa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ihme ähkäsyjä.

Vierailija
8/15 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sehän sanoikin,et toivottavasti teil ei oo mitään traumoja pakkoruotsista,eli teki selväksi jo siin alussa ettei se lausuminen oo " pakkoruotsia" kummempaa,mut laulo hyvin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketkä kaikki noista 16-vuotiaista ovat TYK:stä eli Tampereen yhteiskoulun lukiosta? Ainakin Anette on, ilmeisesti se pornorallin laulaja, onkohan Nordmaninkin laulanut? ite olen tykin kasvatti joten olishan se kiva tietää.

Vierailija
10/15 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hyvin se tyttö lauloi, siis nuotilleen (tosin kovasti vaan sitä ap esittäjä nordmannia matkien, missä oma tulkinta), mutta ei se mikään suomenruotsalainen ollut, sen huomasi jo ääntämyksestä ja sanoista, sehän lauloi ihan siansaksaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni tän pvän jakso ohi...

Vierailija
12/15 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Mulla meni tän pvän jakso ohi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan erottaa suomenruotsalaisen suomalaisesta tallaajasta. Kaunis, huoliteltu, hyväkäytöksinen, kohtelias...

Vierailija
14/15 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomenruotsalainen lauloi täysin ilman tekniikkaa. Vaatisi paljon treenaamista jottei laulaisi ääntään puhki ja jotta ylipäätään pystyisi laulamaan vähänkään vaativampia biisejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kertaa kukaan ei vielä ole jäänyt mieleeni huippuhyvänä.