Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä avuksi ylettömään raskauspahoinvointiin ja närästykseen??

Vierailija
17.12.2006 |

Tästä ei taas tule yhtään mitään, helvetillinen kuvotus ja närästys, ja nälkäkin vaivaa, mutta mikään ei pysy sisällä : (( Joka raskaudessa sama juttu, enkä vielä ole itse keksinyt keinoa joka auttaisi.



Kaikki vinkit vastaanotetaan kiitollisuudella...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Rennie tokasta raskauskolmanneksesta eteenpäin

- maitotuotteet

- lisäkalkki

- rasvaisten ja mausteisten ruokien välttäminen

- liian tiukkojen vaatteiden välttäminen

- makuulle ei tulisi mennä kuin vasta yli puoli tuntia ruokailun jälkeen

- syö pieniä annoksia



Pahoinvointiin voivat auttaa:



- jos voit aamuisin pahoin, laita vuoteen vierelle vaikka pillimehu (mieluiten täysmehua) ja jotain kuivia keksejä, syö niitä ennen jalkeille nousemista jo

- pidä verensokeri ylhäällä, monet vannovat esim. mehujäiden nimeen tai hedelmämehujen/hedelmien syönti helpottaa oloa. Toiset mieltyvät raskaana ollessaan enempi suolaiseen, syö sitä mikä miellyttää, se tod. näk. pysyy sisällä

- juo paljon nesteitä, vaikkei tuntuisi pysyvän sisällä, vältä hiilihapollista, ellet tunne siihen erityistä mieltymystä

- ei haittaa vaikka söisit mäkkärissä pari kertaa päivässä, kunhan jotain menee alas

- pidä huoli raittiin sisäilman saannista, tunkkainen koti saa voimaan oikein pahoin

- delegoi ruuanlaitto muille jos et itse kykene

- lepää riittävästi



Oikeasti, en kyennyt edes ruokakauppaan raskaana ollessa. Pieninkin haju sai antamaan ylen. En voinut olla samassa huoneessa ihmisten kanssa jotka söivät lihaa. Ota iisisti.

Vierailija
2/3 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

th

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


- Rennie tokasta raskauskolmanneksesta eteenpäin

- maitotuotteet

- lisäkalkki

- rasvaisten ja mausteisten ruokien välttäminen

- liian tiukkojen vaatteiden välttäminen

- makuulle ei tulisi mennä kuin vasta yli puoli tuntia ruokailun jälkeen

- syö pieniä annoksia

Pahoinvointiin voivat auttaa:

- jos voit aamuisin pahoin, laita vuoteen vierelle vaikka pillimehu (mieluiten täysmehua) ja jotain kuivia keksejä, syö niitä ennen jalkeille nousemista jo

- pidä verensokeri ylhäällä, monet vannovat esim. mehujäiden nimeen tai hedelmämehujen/hedelmien syönti helpottaa oloa. Toiset mieltyvät raskaana ollessaan enempi suolaiseen, syö sitä mikä miellyttää, se tod. näk. pysyy sisällä

- juo paljon nesteitä, vaikkei tuntuisi pysyvän sisällä, vältä hiilihapollista, ellet tunne siihen erityistä mieltymystä

- ei haittaa vaikka söisit mäkkärissä pari kertaa päivässä, kunhan jotain menee alas

- pidä huoli raittiin sisäilman saannista, tunkkainen koti saa voimaan oikein pahoin

- delegoi ruuanlaitto muille jos et itse kykene

- lepää riittävästi

Oikeasti, en kyennyt edes ruokakauppaan raskaana ollessa. Pieninkin haju sai antamaan ylen. En voinut olla samassa huoneessa ihmisten kanssa jotka söivät lihaa. Ota iisisti.