Lue keskustelun säännöt.
Mitä mieltä leffasta Marie Antoinette?
Kommentit (3)
Mutta oli se hyvä. Pääosa oli erinomainen roolissaan ja ruotsalaista upseeria näytellyt mies komea kuin mikä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Oli semmoinen pinkkipurkkaleffa. Arvosana 5--
+ musiikki, ne kohdat kun kuvattiin Antoitetten sisäistä maailmaa rock-musiikilla.
+ Puutarha kuvaukset Pariisissa.
puvut ym. kyllä hienot