Lue keskustelun säännöt.
Onko kukaan muuttanut suoraan uuden miehen kaa yhteen?
Kommentit (2)
Lasten takia asiat tulisi ottaa entistä hitaammin. Ei lapselta revitä kotia ja sitten jos joutuukin taas muuttamaan... Ei ei ei.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja minun mielestäni huono idea. Ero on hänen tapauksessaan hyvä juttu, mutta olisi parempi ensin asua hetki vain lasten kanssa ja seurustella ja tutustua rauhassa, ettei vaan tule toistettua samaa kaavaa. Siis toivon, että kaverini oppisi tuntemaan tämän uuden ihastuksensa kunnolla ennen yhteenmuuttamista. Näin ei käynyt nykyisessä liitossa.