Lue keskustelun säännöt.
Tekisinkö lapaset 11v pojalle lapsen vai naisen koon mukaan?
18.11.2012 |
Ei ole mikään kovin isokokoinen lapsi, mutta noi taitaa olla ihan pikkulasten kokoja noi mitä ohjeissa on lapsille?
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
11v tytölle tein aikuisten koon mukaan, tuli ihan sopivat vaikka tytön käsi onkin vielä pienempi kuin itselläni. Luulisin että ko. pojalle kannattaa myös tehdä naisten silmukkamäärän mukaan.