osaako muiden miehet täyttää astianpesukonetta?
meillä taas mies oli laittanut koneen päälle ja nyt kun avasin niin siellä oli muutama kippo siellä toinen täällä, lautaset vinksin vonksin ja lasit hujanhajan ja ylösalaisin. mä itse olen erittäin järjestelmällinen astianpesukoneentäyttäjä niin kyllä ärsyttää:D pienet on murheet tänään ja hyvä niin!
Kommentit (11)
Se saa aina sinne mahtumaan ne isoimmat ja hankalimmatkin, kun taas mulla palaa pinna siihen asetteluun.
Kun olen sanonut, että ei noin, kun meinaa laittaa lautaset niin etteivät puhdistu, liian tiiviisti vierekkäin. Millähän sen saisi opetettua? Ei se nyt mitään rakettitiedettä ole. Itelleni tehokas koneen täyttö on hauskaa hupia, kuin tetristä pelaisi.
oli ainakin puolen vuoden jakso etten täyttänyt tiskikonetta kertaakaan, sitten kun eräänä päivänä sitä täytin, jouduin kysymään mieheltä neuvoa miten se laitetaan päälle? En enää muistanut.
Sitten puolen tunnin päästä mies nauroin minulle kun olin unohtanut avata vesihanan..
Ei se ole helppoa aina naisellekaan!
Ei kyllä täytäkkään kovin usein. Olen sille sanonut, että katsois joskus miten mä olen täyttänyt ja ottais mallia. En siis kuvittele, että olisin joku armoitettu tiskarintäyttäjä, vaan olen miehellekin sanonut, että olen vaan noita meidän astioita tohon nykyiseen koneeseen tunkenut niin monta kertaa, että alan jo tietää miten sinne saa mahtumaan niitä mahdollisimman paljon. Mies kun toteaa aina koneen täytettyään, että ei ne kaikki mahtunut.
mun laittama, mutta en mä välitä siitä. Pääasia, että edes yrittää ja saa vielä tyhjäksikin joskus.
ja minä osaan sitä hädintuskin täyttää ja käyttää. Olen käyttänyt varmaan 3 kertaa viimeisen kahden vuoden aikana.
meillä taas mies oli laittanut koneen päälle ja nyt kun avasin niin siellä oli muutama kippo siellä toinen täällä, lautaset vinksin vonksin ja lasit hujanhajan ja ylösalaisin. mä itse olen erittäin järjestelmällinen astianpesukoneentäyttäjä niin kyllä ärsyttää:D pienet on murheet tänään ja hyvä niin!
Joo, ne lasit pitääkin laittaa ylösalaisin. :-)
Mutta kai se oppii kun yhden kerran näytät. Ei ole rakettitiedettä.
Eikä voi ymmärtää, miten minä en vaan osaa.