Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
oireeton raskaus?
30.10.2012 |
Kuukautiseni ovat jääneet pois ja testeissä on tullut plussaa. Eipä siinä mitään, raskaus on kovin toivottu. En kuitenkaan pääse siitä tunteesta, että jos en olekaan raskaana. Minulla ei ole minkäänlaisia raskausoireita, joista olen lukenut: ei minkäänlaista pahoinvointia, vilua, unettomuutta, väsymystä, turvotusta... Voiko raskaus todella olla näin oireeton? Ensimmäinen ultra on vasta kahden viikon päästä, sitten vasta nähdään, onko siellä mahassa joku ihan oikeasti, vaikkei missään tunnu miltään.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa