Mitä häikkää uudella työkaverilla? Käyttää päivittäin navigaattoria mennen tullen työmatkallaan.
Matka on alle 10 km, ja on käyttänyt navigaattoria jo ainakin kolmen viikon ajan.
Kommentit (25)
Se tarkkailee työmatkaliikennettä, ettei ole ruuhkia, laskee polttoaineenkulutusta tms.
Minusta se vaan oli niin hauskaa kun se antoi niitä ohjeita, vaikka reitin toki osasin ilmankin. Totuttelin siinä samalla myös itse navin käyttöön ja siihen miten sen ohjeita pitää tulkita.
Eli en usko että ihmisessä on mitään häikkää sen takia jos tykkää käyttää navia tutullakin reitillä.
mistä se aamuisin tulee ja mihin se iltaisin menee?
Se käyttää sitä tarkkailemaan nopeuksiaan. Eli sillä on liian raskas kaasujalka.
yllättävän hyvin sillä silti löytyy eri paikat vaikkei ole päivitetty. ap
No jos se opettelee navigaattorin käyttöä?
koska en luota täysin auton nopeusmittariin. Useimmiten navigaattorissa on vain virta päällä, ei reittiä asennettuna. Voisiko työkaverillasikin olla noin?
Voi pyhä yksinkertaisuus, se on häikkänä sulla.
En mä kolmessa viikossa opi reittiä mihinkään. Hyvä jos kolmessa vuodessa.
koska en luota täysin auton nopeusmittariin. Useimmiten navigaattorissa on vain virta päällä, ei reittiä asennettuna. Voisiko työkaverillasikin olla noin?
Kun navigaattori on jakuvasti käytössä, siinä pysyy akku täynnä. Jos omassani pääsee akku tyhjäksi autossa tai kotona pyöriessään, sitä pitää ladata kauan ennen kuin se suostuu taas käynnistymään. Ikävämpi juttu vieraaseen paikkaan lähtiessä.
kiinteä navigaattori, siis autoon uutena lisävarusteena ostettu. Yleensä mulla on siinä kartta auki työmatkoilla, toki ilman navigaatiota. Luulekohan nyt joku etten osaa ajaa työmatkaani? Tuskin kukaan sitä helposti huomaa, kun se on kiinteä näyttö siinä kohtaa kun normiautossa on radio.
lähimuistissa on ongelmia. Navigaattori oli edesmenneen setäni pelastus kun muisti pätki eikä aina muistanut missä kukakin asuu :)
poliisin kameratolpista.
Vaikka miten tietäisit missä se pönttö sijaitsee, on työmatkalla usein niin ajatuksissaan, että ihan hyvä saada muistutus ottaa jalka kaasulta ja vilkaista kuinka kovaa se edellä ajava meneekään, voiko vaan seurata.
koska meillä on ollut jo kuukausia poliisein tehovalvontaa ja navigaattorin näyttämä nopeus on se todellinen nopeus. autonmittarissa on aina eroa todelliseen nopeuteen
pahvi kun meinaa eksyä kodin ja työpaikan välillä. luulisi että kolmessa vuodessa jo oppii reitin?!
joten on aina siinä näkyvillä.
Usein laitan usein huvikseni tutunkin kohteen naville, on kiva seurata paljonko matkaa jäljellä jne.
Suuntavaistoni on nolla, joten jos joudun vaikka ruuhkan takia käyttämään muita reittejä, on navi tosi kätsä.
Navigaattori näyttää tarkan ajonopeuden, autojen nopeusmittarit usein heittävät suuntaan tai toiseen.
Miksi aina täytyy olettaa ensimmäisenä, että jossakussa on jotain "häikkää", jos hän tekee jotakin eri tavalla kuin itse?
siitä näkee tarkan nopeuden.Ja se on kivemman näköinen kun se on päällä eikä ruutu mustana.
Kysy siltä ja kerro sitten meillekin.
Navigaattori näyttää tarkan ajonopeuden, autojen nopeusmittarit usein heittävät suuntaan tai toiseen.
Auton nopeusmittari näyttää aina vähän enemmän kuin mitä todellinen nopeus on. Jos se näyttää vähemmän, auto ei ole liikennekelpoinen.
Ilmeni ettei tiennyt, että pysäköintikiekkoa ei tarvita sunnuntaisin.
Laite on sitten tuttu kun pitää oikeasti ajaa johonkin vieraaseen paikkaan.