Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Silja Linen pipari-mainos sinusta onnistunut?

Vierailija
07.11.2012 |

Herättänyt huomiota:

http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/54934-pipari-kampanja-tarkoitus-ei-ole-…



Tässä vielä Stig Doggin biisi niille, jotka eivät hurjimmissa unelmissaankaan voisi ajatella että pipari voisi tarkoittaa muuta kuin piparia:

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Facebookissa leviävä mainos on herättänyt lukijoissa mielleyhtymiä muustakin kuin jouluisesta piparista.

KOTIMAA

Tallink Silja Linen Pipariristeilyn mainokset ovat herättäneet huvittuneisuutta sosiaalisessa mediassa. Kaksimielisyydet mainoksissa eivät Tallink Silja Linen viestintäpäällikkö Marika Nöjdin mukaan ole tarkoituksella tehtyjä.

Vierailija
2/3 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

munaristeily niin ei ole kovin kummaa, että joulun aikaan on pipariristely..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika epätoivoista mainontaa. Olisiko aika vaihtaa tekijöitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän