Lue keskustelun säännöt.
Oletko onnellinen?
26.07.2012 |
Jos olet, niin miksi? Entä miksi et ole onnellinen? Mitä puuttuu, missä on mennyt vikaan? Entä missä olet onnistunut?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla