Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Risto-Matti
09.10.2012 |
on se vaan niin hellyttävän aito ihminen. Vaikka typerät tuomarit eivät löydäkään mitään hyvää sanottavaa tanssiesityksestään niin kansa pystyy katsomaan ihmisen taakse ja pitää hänet jatkossa tappiin saakka. Askelista viis - viihdettä kaikki siis!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
kun näyttää siltä, että itsekin kärsii, ja säälittää vähän se tanssin opettajakin. Mutta minä nautinkin tanssin katsomisesta, moni muu sitten varmaan jostain muusta, kun hänet jatkoon äänestettiin.