Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hankitteko perheellenne/itsellenne muumimukeja, vaikka nuorinkin lapsistanne on jo vähintään 6-7 -vuotias ?
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
rikkoutumisvaaran vuoksi, mutta ne joita saa vielä kaupasta on päivittäisessä käytössä. Itse juon aina aamuteen muumimukista, samoin mies aamukahvin jne. Muutenkin muumilautaset on kivat aamiaisastiat.
Eikä siis lapsille ostettu ainoatakaan.
Alue: Aihe vapaa
ovat vaan vähän liian arvokkaita mulle. Nehän ovat, jos ehjänä säilyvät, mitä kivempia mukeja vielä siellä opiskeluassunnossakin sitten myöhemmin...