Kamala kaipuu lomamatkalle johonkin lämpimään, mutta
eipä onnistu tänävuonna ainakaan :((
Bruttotuloni vain 1500e/kk ja kesäkuun alusta jään taas työttömäksi.
Huokaus:((
Kommentit (4)
Pari matkaa varattuna. Silti uusia matkoja katselen. Tuloni ovat alle sinun tulosi ja minä jään myös työttömäksi kesän alusta.
Silti tiedän, että pärjään ja onneksi on taloudessa toinenkin tienaava.
tämä toi lohtua kylmään päivään.
halpalennolla Espanjaan ja siellä edullinen majoitus? Eihän se nyt niin lämmin kohde ole kuin moni muu, mutta olisi se lämpimämpi kuin Suomi talvella.
Itse olen ollut Barcelonassa maaliskuussa ja oli ihanan toukokuinen ilma, jonain päivänä jopa kesäinen.
halpalennolla Espanjaan ja siellä edullinen majoitus? Eihän se nyt niin lämmin kohde ole kuin moni muu, mutta olisi se lämpimämpi kuin Suomi talvella.
Itse olen ollut Barcelonassa maaliskuussa ja oli ihanan toukokuinen ilma, jonain päivänä jopa kesäinen.
olimme viime kesänä ja ei sekään reissu kuitenkaan ihan ilmainen ollut.
Mutta kiitos kuitenkin:)
Pari matkaa varattuna. Silti uusia matkoja katselen. Tuloni ovat alle sinun tulosi ja minä jään myös työttömäksi kesän alusta.
Silti tiedän, että pärjään ja onneksi on taloudessa toinenkin tienaava.