Paljonko on lämpötilat tällä hetkellä teillä päin?
Meillä päin ulkona pakkasta 29 -pakkasta ja sisällä lämmintä 21 astetta. Asumme vanhassa omakotitalossa.
Kommentit (18)
-11,4. Sisälämpötilasta ei hajuakaan mutta tarpeeksi lämmin.
vitonen jatkaa, että sisällä plussan puolella 21 astetta.
Missä päin on noin lämmintä ulkona?
Belgiassa.
Ulkona 0°C, sisällä parisenkymmentä plussalla.
Ranskassa ollaan.
ja sisällä +22 astetta. Paritalo Helsingissä.
sisällä plus 27. Puilla lämpiävä okt Pohjois-Karjalassa
Meillä päin ulkona pakkasta 29 -pakkasta ja sisällä lämmintä 21 astetta. Asumme vanhassa omakotitalossa.
sisällä plus 27. Puilla lämpiävä okt Pohjois-Karjalassa
Tuo on jo melkein tukalan kuuma sisälämpötila.
Meillä päin ulkona pakkasta 29 -pakkasta ja sisällä lämmintä 21 astetta. Asumme vanhassa omakotitalossa.
Täällä luvattiin pakkasta huomenna 32 astetta.
sisälämpötilaa en tiedä, mutta ihan lämmin täällä sisällä on.
Noin 25 astetta ja sisällä vähän vähemmän.
ja sisällä +18. Asutaan kerrosalossa.