Lue keskustelun säännöt.
kun edesmennyt
02.03.2012 |
Arkkiatri Arvo Ylppö sai kirjetä, ne olivat osoitettu joskus näin, Hyvä arkkipiispa, patriootti, patriarkka ja arkkipatri ,,, oevoe
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
että oli arkkiatri.
Mitä johtopäätöksiä tästä voi tehdä? Että ihmiset on yhtä urpoja kuin ennen, eikä sen lisäksi osaa käyttää nettiä?