Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Surullista, mutta aika erikoinen huutokaupattava:

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran persoonallisia sisustusratkaisuja, että ei varmaan kovin kovaan hintaan mene.

Vierailija
2/18 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta köökki, takkaratkaisut, leivinuuni oli kyllä tosi kaunis, mutta muut valinnat sen verran persoonallisia, että pitää olla tohon tyyliin hurahtanut ostaja, että on valmis maksamaan kelpo hinnan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin jähmetyin tuijottaan sitä sinistä käytävää.

Vähän mua hämäs kyllä se kaasupullo, haluisin mieluummin kaasun putkella kun pullosta.

Vierailija
4/18 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaasuhellan, joka on ruuanlaitossa ehdottomasti paras, pullo on ainoa ratkaisu. Meillä oli ennen sellainen, ja se toimi oikein hyvin. Tosin meillä oli pullo piilossa sitä varten suunnitellussa keittiön alakaapissa, eikä tuolla tavalla esillä :)

Jotenkin jähmetyin tuijottaan sitä sinistä käytävää. Vähän mua hämäs kyllä se kaasupullo, haluisin mieluummin kaasun putkella kun pullosta.

Vierailija
5/18 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vaan arvailla mitkä syyt taustalla.

Liekkö rahat loppuneet kesken rakentamisen, pidempiaikaista työttömyyttä, sairautta, mielenterveysongelmia, ero yms..



Tosi surullinen kohtalo. Tuon kokoinen talo on varmaan ihan lapsiperheelle tehty.

Vierailija
6/18 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä surullista tuossa on? En löytänyt sieltä mitään tekstejä missä kerrottaisiin yhtään mitään, eli en ymmärrä miksi tämä on jonkun mielestä surullista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/18 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvissa olleet kohteet menis heti uusikis, jos tuonne muuttaisin.



Sininen seinä, peilinpalt katossa ja mäntyovet, huh.



Ja takan saumaukset vaaleanpunaiset, kamala maalatakkin tuollaista.

Vierailija
8/18 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei välttämättä paha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/18 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä surullista tuossa on? En löytänyt sieltä mitään tekstejä missä kerrottaisiin yhtään mitään, eli en ymmärrä miksi tämä on jonkun mielestä surullista?

Ei mitään omakotitaloa tosta noin vaan huutokaupata.

Täytyy olla kyllä todella rahavaikeuksissa että tuohon päädytään.

Pankki on pakkolunastanut talon ja nyt huutokauppaa sen koska perheellä ei ole varaa maksaa sitä. Ensin tietenkin

Asukkailla on ollut mahdollisuus myydä sitä.

Vierailija
10/18 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vaan arvailla mitkä syyt taustalla.

Liekkö rahat loppuneet kesken rakentamisen, pidempiaikaista työttömyyttä, sairautta, mielenterveysongelmia, ero yms..

Tosi surullinen kohtalo. Tuon kokoinen talo on varmaan ihan lapsiperheelle tehty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/18 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taiteilija pari laittanu apurahat haiseen :D :D



Näin siinä sitte käy..

Vierailija
12/18 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eo ole mässäilly toisen onnettomuudella. Siinä vaan arvuuteltiin hyvin todennäköisiä syitä.

Todella surullinen kohtalo perheellä. Voimia heille selviytymiseen.

Jos on esim:yrityksen verovelkoja eikä pysty maksamaan niin talo lähtee alta.

Meillä on oma yritys joten tiedän jotakin näistä asioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/18 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä surullista tuossa on? En löytänyt sieltä mitään tekstejä missä kerrottaisiin yhtään mitään, eli en ymmärrä miksi tämä on jonkun mielestä surullista?

Ei mitään omakotitaloa tosta noin vaan huutokaupata.

Täytyy olla kyllä todella rahavaikeuksissa että tuohon päädytään.

Pankki on pakkolunastanut talon ja nyt huutokauppaa sen koska perheellä ei ole varaa maksaa sitä. Ensin tietenkin

Asukkailla on ollut mahdollisuus myydä sitä.


pankki on pakkolunastanut talon niin ei kai sitä missään tori.fi-palvelussa mainosteta!?

Vierailija
14/18 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä surullista tuossa on? En löytänyt sieltä mitään tekstejä missä kerrottaisiin yhtään mitään, eli en ymmärrä miksi tämä on jonkun mielestä surullista?

tuolla kerrottais huutokaupan syy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/18 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi ihana ja ottaisin mielihyvin tuollaisen talon :)

Vierailija
16/18 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei varmaan ole sisälukutaitoa senkään vertaa?

Mitä surullista tuossa on? En löytänyt sieltä mitään tekstejä missä kerrottaisiin yhtään mitään, eli en ymmärrä miksi tämä on jonkun mielestä surullista?

Ei mitään omakotitaloa tosta noin vaan huutokaupata.

Täytyy olla kyllä todella rahavaikeuksissa että tuohon päädytään.

Pankki on pakkolunastanut talon ja nyt huutokauppaa sen koska perheellä ei ole varaa maksaa sitä. Ensin tietenkin

Asukkailla on ollut mahdollisuus myydä sitä.

Vierailija
17/18 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti hankala löytää sopivaa ostajaa ts. jota ko. ratkaisut miellyttävät. Noita on ikävä alkaa purkamaan. Vaikka on uusi talo, ei voi silti maksaa kovinkaan suurta summaa, koska moni asia menee purkuun.

Vierailija
18/18 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä surullista tuossa on? En löytänyt sieltä mitään tekstejä missä kerrottaisiin yhtään mitään, eli en ymmärrä miksi tämä on jonkun mielestä surullista?

tuolla kerrottais huutokaupan syy?


luule, vaan ihmettelen että mistä nämä kommentoijat saavat tietonsa, vai kuvittelevatko vain?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme