Surullista, mutta aika erikoinen huutokaupattava:
Kommentit (18)
musta köökki, takkaratkaisut, leivinuuni oli kyllä tosi kaunis, mutta muut valinnat sen verran persoonallisia, että pitää olla tohon tyyliin hurahtanut ostaja, että on valmis maksamaan kelpo hinnan.
Jotenkin jähmetyin tuijottaan sitä sinistä käytävää.
Vähän mua hämäs kyllä se kaasupullo, haluisin mieluummin kaasun putkella kun pullosta.
kaasuhellan, joka on ruuanlaitossa ehdottomasti paras, pullo on ainoa ratkaisu. Meillä oli ennen sellainen, ja se toimi oikein hyvin. Tosin meillä oli pullo piilossa sitä varten suunnitellussa keittiön alakaapissa, eikä tuolla tavalla esillä :)
Jotenkin jähmetyin tuijottaan sitä sinistä käytävää. Vähän mua hämäs kyllä se kaasupullo, haluisin mieluummin kaasun putkella kun pullosta.
Voi vaan arvailla mitkä syyt taustalla.
Liekkö rahat loppuneet kesken rakentamisen, pidempiaikaista työttömyyttä, sairautta, mielenterveysongelmia, ero yms..
Tosi surullinen kohtalo. Tuon kokoinen talo on varmaan ihan lapsiperheelle tehty.
Mitä surullista tuossa on? En löytänyt sieltä mitään tekstejä missä kerrottaisiin yhtään mitään, eli en ymmärrä miksi tämä on jonkun mielestä surullista?
Kuvissa olleet kohteet menis heti uusikis, jos tuonne muuttaisin.
Sininen seinä, peilinpalt katossa ja mäntyovet, huh.
Ja takan saumaukset vaaleanpunaiset, kamala maalatakkin tuollaista.
Mitä surullista tuossa on? En löytänyt sieltä mitään tekstejä missä kerrottaisiin yhtään mitään, eli en ymmärrä miksi tämä on jonkun mielestä surullista?
Ei mitään omakotitaloa tosta noin vaan huutokaupata.
Täytyy olla kyllä todella rahavaikeuksissa että tuohon päädytään.
Pankki on pakkolunastanut talon ja nyt huutokauppaa sen koska perheellä ei ole varaa maksaa sitä. Ensin tietenkin
Asukkailla on ollut mahdollisuus myydä sitä.
Voi vaan arvailla mitkä syyt taustalla.
Liekkö rahat loppuneet kesken rakentamisen, pidempiaikaista työttömyyttä, sairautta, mielenterveysongelmia, ero yms..Tosi surullinen kohtalo. Tuon kokoinen talo on varmaan ihan lapsiperheelle tehty.
taiteilija pari laittanu apurahat haiseen :D :D
Näin siinä sitte käy..
Eo ole mässäilly toisen onnettomuudella. Siinä vaan arvuuteltiin hyvin todennäköisiä syitä.
Todella surullinen kohtalo perheellä. Voimia heille selviytymiseen.
Jos on esim:yrityksen verovelkoja eikä pysty maksamaan niin talo lähtee alta.
Meillä on oma yritys joten tiedän jotakin näistä asioista.
Mitä surullista tuossa on? En löytänyt sieltä mitään tekstejä missä kerrottaisiin yhtään mitään, eli en ymmärrä miksi tämä on jonkun mielestä surullista?
Ei mitään omakotitaloa tosta noin vaan huutokaupata.
Täytyy olla kyllä todella rahavaikeuksissa että tuohon päädytään.
Pankki on pakkolunastanut talon ja nyt huutokauppaa sen koska perheellä ei ole varaa maksaa sitä. Ensin tietenkin
Asukkailla on ollut mahdollisuus myydä sitä.
pankki on pakkolunastanut talon niin ei kai sitä missään tori.fi-palvelussa mainosteta!?
Mitä surullista tuossa on? En löytänyt sieltä mitään tekstejä missä kerrottaisiin yhtään mitään, eli en ymmärrä miksi tämä on jonkun mielestä surullista?
tuolla kerrottais huutokaupan syy?
tosi ihana ja ottaisin mielihyvin tuollaisen talon :)
Sulla ei varmaan ole sisälukutaitoa senkään vertaa?
Mitä surullista tuossa on? En löytänyt sieltä mitään tekstejä missä kerrottaisiin yhtään mitään, eli en ymmärrä miksi tämä on jonkun mielestä surullista?
Ei mitään omakotitaloa tosta noin vaan huutokaupata.
Täytyy olla kyllä todella rahavaikeuksissa että tuohon päädytään.
Pankki on pakkolunastanut talon ja nyt huutokauppaa sen koska perheellä ei ole varaa maksaa sitä. Ensin tietenkin
Asukkailla on ollut mahdollisuus myydä sitä.
Varmasti hankala löytää sopivaa ostajaa ts. jota ko. ratkaisut miellyttävät. Noita on ikävä alkaa purkamaan. Vaikka on uusi talo, ei voi silti maksaa kovinkaan suurta summaa, koska moni asia menee purkuun.
Mitä surullista tuossa on? En löytänyt sieltä mitään tekstejä missä kerrottaisiin yhtään mitään, eli en ymmärrä miksi tämä on jonkun mielestä surullista?
tuolla kerrottais huutokaupan syy?
luule, vaan ihmettelen että mistä nämä kommentoijat saavat tietonsa, vai kuvittelevatko vain?
Sen verran persoonallisia sisustusratkaisuja, että ei varmaan kovin kovaan hintaan mene.