Siis apua! Olen alkanut vanhentumaan kasvoista lyhyen ajan sisällä
Kommentit (10)
Hae vahva D-vitamiini apteekista. Lopeta sokeri. Hommaa kollageenilisä. Kofeiini minimiin. Voi olla hormonaalista, odota muutama viikko ja sinä aikana hormonit ovat taas nousseet. Silloin kun hormonit matalimmillaan, niin se voi näkyy kasvoissa asti.
Kun tulee aurinkoilmat, mene ulos.
Vierailija kirjoitti:
20 v etuajassa.
LOPETA
Tuossa iässä se nuoruuden hehku katoaa. Sen jälkeen tilanne voi pysyä suht samana pitkään.
Jos haluat tehdä asialle jotain, panosta ihonhoitoon, ala käydä salilla, valkaise hampaat ja käytä kiiltotuotteita hiuksiin. Jos olet ylipainoinen, laihduta.
Ne vuodet ovat takana, kun pysyy nättinä ja viehättävänä tekemättä mitään.
Juu mä totesin pari vuotta sitten näyttäväni ihan kansakoulun opettajalta. Aloin sitten laihduttamaan ja nyt näyttää jo hyvältä.
Oon vasta 27v ja mulle käynyt sama. Oon vanhentunut vuodessa 10v. En tupakoi, valvo, käytä alkoa tms
Ihon kuivuudesta. Tuossa vaiheessa harva pystyy enää menemään käsisaippua ja joku voide vaan -metodilla.
Tallinnan kauneuskirurgi kiristää kohtuuhintaan löysät pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20 v etuajassa.
LOPETA
Häh?
Vierailija kirjoitti:
Hae vahva D-vitamiini apteekista. Lopeta sokeri. Hommaa kollageenilisä. Kofeiini minimiin. Voi olla hormonaalista, odota muutama viikko ja sinä aikana hormonit ovat taas nousseet. Silloin kun hormonit matalimmillaan, niin se voi näkyy kasvoissa asti.
Kun tulee aurinkoilmat, mene ulos.
No ei todellakaan ulos aurinkoon! Aurinko vanhentaa ihan helvetisti ihoa.
20 v etuajassa.