Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi hemmetti, taas tulee kondenssivettä kattoluukun päältä sisälle

Vierailija
06.02.2012 |

sama juttu viime vuonna kun ilma lämpeni yllättäen

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla menolla kosteutta joutuu pian kattoeristesiiinkin ja sitten iskee home.

Vierailija
2/7 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi vesi tulee sisään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hemmetti, taas tulee kondenssivettä kattoluukun päältä sisälle,sama juttu viime vuonna kun ilma lämpeni yllättäen

juuri tuon takia. Asutnoautoissa myös sellaiset erikoisluukut tuon kondenssiveden takia.Silloin ei kerry/tiputtele.

Vierailija
4/7 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hemmetti, taas tulee kondenssivettä kattoluukun päältä sisälle,sama juttu viime vuonna kun ilma lämpeni yllättäen

juuri tuon takia. Asutnoautoissa myös sellaiset erikoisluukut tuon kondenssiveden takia.Silloin ei kerry/tiputtele.

Vierailija
5/7 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja korjaustoimenpiteitä.



Tämä siitä seuraa, kun supertiiviit talot on verhottu muovilla ja ilmanvaihtokin on koneellinen eikä ikkunoitakaan saa avata.



Ikinä en muuttaisi alle 40 vuotta vanhaan tai sinä aikana remontoituun taloon.

Vierailija
6/7 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin 105 vuotta sitten?



Ihan vähän epäilen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

korjatkaa heti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän