Lue keskustelun säännöt.
Siis tästä teiniäiti-blogista...
30.01.2012 |
http://tanjaslifewithbaby.blogspot.com/2012/01/viikonloppu-vodatusta.ht…
Viimeisin päivitys sai kyllä mut raivon partaalle... MITEN HELVETISSÄ JOKU VOI HAUKKUA VAUVAA ROTANPOIKASEN NÄKÖISEKSI!!!!? Yök, mikä ihminen on sekin partajooseppi sitten ollut..!
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
On HIEMAN eri asia äidin lapselleen antamat hellittelynimet kuin jonkun ulkopuolisen tyypin selkeästi negatiiviseen sävyyn latelemat haukkumasanat.
Mitä ihmettä, rotanpoikasethan ovat ihan taatusti vastustamattoman suloisia :)