Lue keskustelun säännöt.
Harmittaaa, suunnattomasti!
05.02.2012 |
En päässyt äänestämään koska äänestyspaikka olisi ollut kotipaikkakunnalla. Välimatkaa reilu 300km.
Nyt H-A-R-M-I-T-T-A-A-A-A.
Olis ollu kiva antaa Haavistolle ääni. Niin mukava, ja asiallinen mies. Ajattelee sydämellään ja on niin lempeä. Harmittaa tosi paljon! Miten tämän saa pois? :((
Kommentit (3)
paljon muutakin kuin sydäntä; arvojohtajuuttakin eli ylläpitää suomalaisia perusarvoja, ei suinkaan murentaa niitä, kuten vihreillä on pyrkimys.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Yritähän päästä yli kurjasta olosta. Muista, että pian on kunnallisvaalit ja silloin voit taas äänestää mieleistäsi ehdokasta vaikka ennakkoon.
...mutta tänään vasta varmennus ja uskallus äänestämiseen tuli. :(