Lue keskustelun säännöt.
Jännittää, huomenna olkapääleikkaus.
19.12.2011 |
Nukuttetaan yms kivaa, ja olkapää hyvin arkana kun nukutuksesta tokenee. Vastaava operaatio tehty 2 vuotta sitten, silloin en tiennyt mitä pelätä, nyt tiedän. Tsempatkaa että pystyn menemään sänkyyn, viideltä pitää nousta ottamaan joitain lääkkeitä ja vikat vesihörpyt.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla