Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitos kaikille, olette ihania ja hauskoja!

Vierailija
18.12.2011 |

Musta on ollut hauskaa seurata silloin tällöin palstan keskusteluja.

Kokuttavin oli "aion seurata miestäni Turussa".

Hauskin ehdottomasti "kassaneiti" keskustelu. Nauran vieläkin sen mielleyhtymille, etenkin eskorttia käyttäessäni.

Myös "Kello löi jo viisi" oli mahtava!



Hyvää joulua ja tulevaa vuotta 2012 kaikille!

Jatkakaa, täällä on ihan omanlaisensa tunnelma, joka ei oo huono mutta rehellinen.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina mukava kuulla kiitoksia ja sä oot sen oivaltanut joten ole hyvä ja kiitokset!



Halaus päälle noin kivalle ihmiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi