Lue keskustelun säännöt.
Ei pidä paikkaansa, tulos oli just päinvastainen
17.12.2011 |
Näin itse sen kysely barometirn ja siinä oli euron kaatumisen puolella 62% vastaajista, eli vain 38% kannatti euroa valuuttana. http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=20…
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla