Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin jo päättänyt äänestää Haavistoa

Vierailija
27.01.2012 |

Mutta nyt katson tuota mtv3:n keskustelua enkä oikeasti halua äänestää ollenkaan. En.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kysyä miksi? Minusta ollut molemmilta hyvin asiallinen ja vähän turhankin hillitty keskustelu, kumpikaan ei ainakaan ole mokaillut.

Vierailija
2/3 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap



Mutta Niinistöä en todellakaan äänestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin vielä muutama vuosi sitten äänestänyt Niinistöä, mutta nyt en vain voi sille mitään, että nykyisin koko ukko ällöttää...(johtuen varmaan nuoresta tyttövaimosta?)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan