Lue keskustelun säännöt.
Olin jo päättänyt äänestää Haavistoa
27.01.2012 |
Mutta nyt katson tuota mtv3:n keskustelua enkä oikeasti halua äänestää ollenkaan. En.
Kommentit (3)
ap
Mutta Niinistöä en todellakaan äänestä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olisin vielä muutama vuosi sitten äänestänyt Niinistöä, mutta nyt en vain voi sille mitään, että nykyisin koko ukko ällöttää...(johtuen varmaan nuoresta tyttövaimosta?)
Saako kysyä miksi? Minusta ollut molemmilta hyvin asiallinen ja vähän turhankin hillitty keskustelu, kumpikaan ei ainakaan ole mokaillut.