Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa, meillä soi äsken ovikello ja naapurin mummo

Vierailija
23.12.2006 |

toi kirjekuoren missä oli 100e. Avasin heti siinä kun pyys ja itku melkein pääsi. Meillä mies joutui kuukausi sitten työttömäksi. Joulupäivänä kutsuin mummon joulukahville.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ihanaa asua tälläisessä pienemmässä " yhteisössä" (3 asunnon rivarissa) kerrostaloelämän jälkeen, siellä ei kukaan tuntenut toisiaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän