Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko tämä nyt sitä noro-virusta? ov

Vierailija
31.12.2006 |

Pojalla ollut aamusta asti vatsa kipeä. Kerran ripuloinut, ei haissut mielestäni mahatautiripulille. Ei kuumetta.

Pojalla on vatsa välillä muutenkin sekaisin.

Mietin vaan kun huomenna pitäisi lähteä lomareissuun.



Minkälaiset oireet siis tuossa norossa on?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ainakin viime talven kaava.

Vierailija
2/6 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös kuumetta oli sen päivän ajan ja välillä paleli älyttömästi.

Vierailija
4/6 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikaa ei okseta yhtään...

Pähkäilen tässä vain että perunko reissun, meillä on 4 lasta, ei ole kiva jos sairastavat sitten vuoronperään kylässä.



t. ap

Vierailija
5/6 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi aikuiset sairastimme kunnon oksennustaudin, mutta 2-v. lapsella vain vähän ripulia.

Vierailija
6/6 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on jo 9v, esikoinen kyseessä. Yleensäkkin aina vatsataudit enempi ripulia kuin oksentelua :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi