Lue keskustelun säännöt.
Vielä huhtikuussa hehkutettiin että vaalien suurin voittaja oli demokratia. Onko yhä näin?
01.06.2011 |
http://www.mtv3.fi/uutiset/vaalit/index.shtml/arkistot/kotimaa/2011/04/…
Nyt eletään kesäkuuta vuonna 2011 ja Suomessa ei ole vielä harmainta hajua, mitkä puolueet tulevat olemaan hallituksessa.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla